66-jarige man met alzheimer vermist, mogelijk op de fiets in richting van Haarlem

Een 66-jarige man met alzheimer is sinds vanavond vermist. De man is vertrokken op de fiets, maar zou mogelijk zijn verdwaald. De politie maakt zich grote zorgen om zijn vermissing en hoopt hem te vinden door zijn foto te verspreiden. 

De man is voor het laatst gezien op de Joris van den Berghweg, bij de Eendracht in Nieuw-West, rond 17.30 uur. Hij is weggefietst op een Postcode Loterij-fiets, wit met groen en oranje, vermoedelijk in de richting van Haarlem. De politie denkt dat de man verdwaald is en niet weet waar hij is. 

De man is ongeveer 1.90 meter lang en heeft een slank postuur. Hij heeft wild grijs haar, een oorbel in zijn linkeroor en droeg wandelschoenen, een spijkerbroek en een groen T-shirt met een klein wit logo linksboven. Hij heeft ook een klein wondje in het gezicht dat opvalt. 

Mensen die de man zien, worden gevraagd om de politie te bellen en hem te helpen. 

Read More