In een woning aan de Leksmondhof in Zuidoost is vanavond brand uitgebroken. Op foto’s is te zien dat de muren van een woning op de eerste etage zwartgeblakerd zijn. De brandweer heeft het vuur inmiddels geblust, hoe het heeft kunnen ontstaan is nog niet duidelijk. Een iemand is door ambulancepersoneel gecontroleerd op het inademen van rook.
Rond 21.45 uur gingen de hulpdiensten af op een melding van een middenbrand. Bij de brand is veel rook vrijgekomen, die volgens een woordvoerder van de brandweer ook op afstand te zien was. Hoe de brand precies heeft kunnen ontstaan is nog niet duidelijk, mogelijk is deze ontstaan op het balkon.
Inmiddels is de brandweer bezig met het nablussen van de brand, en het controleren van de bovenliggende woning. Eén iemand moest naar afloop gecontroleerd worden door de ambulance op het inademen van rook. Onbekend is of dit de bewoner van het pand is.