Amsterdam laat Riemer de Boer en Ton Pronk maar niet los. Zowel gezamenlijk als los van elkaar zijn ze meermaals de stad uit getrokken, op zoek naar meer ruimte, rust en groen. En nu zitten ze tóch weer in Amsterdam: op dertien hoog in Noord, met uitzicht op de Noord/Zuidlijn en gloednieuwe woontorens. ‘Amsterdam is leven. En dus gaan we hier dood.’ Read More