Of er nu een flinke onweersbui op komst is of Amsterdam zich alvast opmaakt voor het aankomende WK: oranje was het in ieder geval. Vanuit verschillende plekken in de stad zagen Amsterdammers vanavond hoe de lucht een bijzondere gloed kreeg.
De ondergaande zon in combinatie met mogelijk naderende onweersbuien zouden de oorzaak kunnen zijn voor de bijzondere plaatjes. Het KNMI voorspelt dat er plaatselijk inderdaad wat onweersbuien kunnen voorkomen.
Ook foto’s van het weer gemaakt? App AT5 op 06 511 909 38, mail naar info@at5.nl of gebruik het contactformulier.